söndag 16 augusti 2009

Ett försök till romantisk middag

Kantarellasange, levande ljus och mitt första glas rött på väldigt länge.

Det var min plan för Anders och mig ikväll. Men, som bekant blir det ju sällan riktigt som man tänkt sig. 1 minut in i middagen, precis efter första skålen, var det bara att spotta ut och ge upp.

Lilla Q tyckte att hon inte skulle somna även fast hon var supertrött. I ett tappert försök placerades Lilla Q då i sin babysitter på honörsplatsen och Anders kämpade för att hon skulle snutta lite lite napp, men vi insåg snabbt att hon inte riktigt hade tänkt sig en harmonisk middag.

Det blev romantisk middag i skift. Kvällspromenad och ammning innan vi till slut kunde lägga oss i myshörnan. Dessutom klämde någon i familjen även in lite fridrott innan vi kunde börja se filmen. Det sistnämnda var faktiskt inte Qs fel, utan en väldigt lång man vid namn Bolt som tydligen är jättesnabb.




1 kommentar:

  1. Åh vilken mysig blogg, va kul då kan jag följa skruttan när jag är i asien..wiiie
    LOVE/monster moster

    SvaraRadera